Auzi

Auzi? Mai ştii când ziceam că te iubesc, că te urăsc, când ziceam că orice e nimic şi nimicul e tot? Îmi aduc aminte de momentele în care zăceam, momentele în care eram plină de energie şi niciodată nu am fost cu adevărat. Dar am fost eu. Concept sau fiinţă. Am fost şi poate încă mai sunt, uneori..

Uneori, când nu mai sunt, mă gândesc că poate voi fugi de lupi şi voi învinge ziduri. Dar când sunt, ştiu că pot, dar nu le mai fac. Par fără rost. Şi am promis, ştiu sigur că ţi-am promis, că le voi face! Mai ştii?

Au trecut ani, au trecut numai câteva zile, dar îţi zic sigur că a fost ieri. Ieri am promis şi tot ieri m-am răzgândit. Şi “de ce?” nu e o întrebare validă. Te asigur. Promit, iar.

Mă întorc crezând că nu voi mai fi şi voi fi mereu, iar eu ştiu că te urăsc şi te iubesc zilnic. Nimicul azi e tot, dar mâine va fi mai tot decât ţi-ai putea tu imagina. Mă crezi?

Leave a Reply

